Witaj na moim blogu!

KATEGORIE POSTÓW




Poszukaj na blogu:

Subskrybuj bloga!

Otrzymuj powiadomienia o postach pocztą elektroniczną. Jeśli chcesz się zapisać wystarczy wpisać swój adres
e-mail poniżej:



sobota, 14 stycznia 2017

Szycie inspiruje moje życie.

Staramy się utrzymać kontrolę nad tym maleńkim skrawkiem świata, który stworzyliśmy wokół siebie *
Długo zbierałam się do napisania tego wpisu. Jest on dla mnie naprawdę ważny. Podzielę się z Wami moją pasją, którą od jakiegoś czasu mam w planach rozwijać na poważnie.

Ci co śledzą mnie dłużej na pewno wiedzą, że bardzo interesuje mnie moda, ubrania, kroje i stylizacje. Nie jest to jednak typowo "zainteresowanie modą" jakie ma większość nastolatek, które najchętniej ubierałyby się jak dziewczyny z tumblr'a czy manekiny ze sklepowych witryn. Dla mnie jest to coś więcej. Chce wiązać z tym swoją przyszłość.

.
Od bardzo dawna chciałam nauczyć się szyć, nawet w dzieciństwie miałam swoją maszynę do szycia przystosowaną do dzieci. Niestety pewnego dnia przecięłam kabel i przestałam. W późniejszych latach uwielbiałam obserwować prace innych ludzi i mega mnie to inspirowało. Też tak chciałam, ale chyba brakowało mi odwagi. 

Podążając za swoimi marzeniami w 2014 roku zapisałam się na zajęcia w Krakowskich Szkołach Artystycznych, a dokładnie na Artystyczne Projektowanie Ubioru (SAPU) była to dla mnie super przygoda ale niestety chyba nie do końca się w tym artystycznym projektowaniu odnalazłam. Zrezygnowałam bo zauważyłam, że to tym na czym chcę się teraz skupić jest szycie. SAPU to zapewnia i podkreślają, że nie trzeba umieć szyć, żeby u nich studiować ale ja bez jakiejkolwiek wiedzy źle się czułam wśród osób po szkołach krawieckich. Po pierwszym semestrze wzięłam urlop dziekański na rok i po tym czasie znowu wróciłam. Okazało się, że moja nowa grupa miała na pierwszym semestrze podstawy szycia, a ja nadal jestem w lesie. Zdecydowałam, że zrezygnuje. Wyjechałam na jakiś czas za granicę gdzie mieszkałam i pracowałam.  W październiku wróciłam do Polski i chcę tutaj już zostać. Staram się rozwijać i mam nadzieje, że mi się uda. 
Trzymajcie za mnie kciuki!

.
Jak już pisałam, ten post jest dla mnie bardzo ważny. Mam wrażenie, że zaczyna on pewien rozdział na blogu i w moim życiu. Mam też ogromną nadzieje, że Ci, którzy śledzą mnie od dawna i są przyzwyczajeni bardziej do moich przemyśleń niż do postów związanych z modą i szyciem, ze mną zostaną i że moje posty tego typu się im spodobają. Będą to bardzo ważne dla mnie wpisy. Chce też oczywiście zapewnić, że posty z moimi przemyśleniami będą się również pojawiać na blogu. Bardzo lubię dzielić się moimi myślami z Wami i czytać Wasze opinie. 

Już niedługo dodam post o pierwszej rzeczy, którą udało mi się uszyć. Mam nadzieje, że Wam się spodoba. Byłoby mi bardzo miło jeżeli ktoś chciałby śledzić moje poczynania w tym kierunku i dziękuję tym, którzy są ze mną już od dawna (♥). Bardzo mnie motywuje i sprawia, że mam wrażenie że o co robię ma sens.


Nie mogłam się powstrzymać i musiałam podzielić się z Wami tym zdjęciem. Prawie skończyłam szyć swoją pierwszą spódnicę. Mam nadzieje, że będziecie czekać na post o niej. Tam napiszę z jakich materiałów powstała i pokażę więcej zdjęć.

Zapraszam Was na mój Instagram, chętnie pooglądam Wasze.
Follow my blog with Bloglovin


Paluch - W moim życiu
* cytat: Paulo Coelho

64 komentarze:

  1. Najważniejsze to robić to co się lubi, a nie to co by wypadało robić. Życzę Tobie aby Twoja pasja rozwijała się w błyskawicznym tempie. Mam nadzieje, że uda się Tobie stworzyć własną markę, idź po swoje marzenia i spełniaj swoje cele. Spódniczka zapowiada się rewelacyjnie i nie mogę doczekać się już skończonej :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że podoba mi się to, że będziesz wrzucać kolejną cząstkę siebie! Również kocham modę, i również w ten "niekonwencjonalny" sposób. Spódniczka fajnie się zapowiada, kiedyś kochałam szyć, nawet szyłam lalki. :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana życzę CI samych sukcesów w życiu :* Oj ja chciałąbym też bardzo wrócic już do kraju:) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Życzę Ci w takim razie zebys również wróciła do kraju i zebys była tutaj szczęśliwa.

      Usuń
  4. Fajnie by było zobaczyć tą rzecz przez Ciebie uszytą,bo szczerze jestem ciekawy jak to wyjdzie. Ale skoro w Tobie tyle pasji to pewnie ładnie wyjdzie. Powodzenia! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwijaj się i nigdy nie rezygnuj ze swojej pasji :) Nie mogę się doczekać by zobaczyć tą spódniczkę w całej okazałości <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizowaniu marzeń! Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy spódniczki, być może za kilka lat będę mogła coś u Ciebie zamówić heheh ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) a co do ostatniego zdania to mogę napisać tylko tyle, że wierze w to że marzenia się spełniają!

      Usuń
  7. Super blog, pozdrawiam
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne jest, aby rozwijać swoją pasję :)
    Z niecierpliwością czekam na następny post.
    Powodzenia!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super pasję i idź cały czas w tym kierunku ! ;) sukces murowany !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zazdrościłem osobą które mają taką pasje. Bardzo szanuje i życzę ci pozytywnego rozwoju w tym kierunku

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję że tak będzie:)

      Usuń
  11. Z niecierpliwością czekam na post z Twoim uszytym dziełem. Życzę Ci jak najlepszego spełniania się w swojej pasji. Sama uwielbiam tworzyć "coś z niczego". :)
    Oczywiście zostaje u Ciebie na dłużej!

    Zapraszam do siebie na kolejny post z serii "DIY". Tym razem w roli głównej pojawiła się torebka!
    Pozdrawiam - Amatorka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieć pasję i jakieś zainteresowanie to coś pięknego ! Bardzo dobrze, że nie zrezygnowałaś z szycia pomimo tych szkolnych przeszkód :) A co do spódnicy to zapowiada się ciekawie ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na kolejny post! Chciałabym umieć szyć :) obserwuję bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rozwijaj się stale, bo widać, że masz talent i pasję :) również lubię szyć, ale u mnie przygoda z tym tematem kończy się na drobnych przeróbkach ;) życzę Ci wielu sukcesów! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com
    dodaję do obserowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta spódnica;) trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozwijaj się w tym co lubisz :) Ja z wielką chęcią poczytam troszkę o Twojej przygodzie z szyciem! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Też czasami lubię coś uszyć i rozumiem czemu to lubisz :) A tobie życzę powodzenia w rozwijaniu pasji :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) szycie jest super!

      Usuń
  18. Super, że masz taką kreatywną pasję. Nie umiem szyć, ale uważam, że to bardzo ciekawe zajęcie. Życzę Ci, abyś dalej podążała w stronę swojego zainteresowania i wiązała z nim przyszłość. Czekam na posty o szyciu i więcej takich wspaniałych rzeczy jak ta spódnica :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie, że masz takie zainteresowania :). Będę czekać na pierwszą rzec, która wyszła spod twoich rąk. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana rozwijaj swoją pasję jak tylko masz taką możliwość. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! A ja w tym roku też planuję wziąć się za szycie. Kiedyś trochę to robiłam ale już wyszłam wprawy. Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. spódniczka rewelacyjna! jak się coś robi z pasja to sukces gwarantowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, zachęcam blogów o szyciu jest mało, więc z chęcią popatrzę na coś nowego:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on GFC???Please follow ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju,ale pozytywny post ! *,* Fajnie że masz taką pasję , nie mogę się doczekać aż zobacze rzeczy własnoręcznie przez ciebie uszyte :) Ja i igła lub maszyna do szycia to złe połączenie haha :D

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna pasja :) życzę Ci powodzenia w rozwijaniu jej, to musi być cudowne uczucie, mierzyć uszyte przez siebie ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest tak jak piszesz. Dziękuje:)

      Usuń
  27. Piękna i oryginalna pasja ♥ Twoja spódnica bardzo mi się podoba :) Powodzenia w dalszym rozwijaniu :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na twoje pierwsze dzieła :D Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna jest ta bluzeczka :) Fajnie, że chcesz się podzielić z nami swoją pasją :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ludzi, którzy opowiadają o swojej pasji w sposób jaki ty to robisz :) Kibicuję ci, żeby w przyszłości udało Ci się osiągnąć wiele w świecie mody.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Również pozdrawiam

      Usuń
  31. No no no świetna sprawa;) Czekam na więcej;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  32. No no no ciekawa sprawa;) Czekam na więcej;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepiej jak się robi to co się lubi! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wszytko opisane i piękne zdjęcia :) chętnie zobączę efekty Twojej pracy, akurat mojaj mama zawodowo projektuje ubrania :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli masz możliwość do robienia czegoś co kochasz to rób to.Ja trzymam za Ciebie kciuki.I będę wyczekiwać na posty związane z projektowaniem ubrań ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Podstawą jest to oby robić to co się lubi.
    Trzymam kciuki aby się udało kochana!
    Świetny projekt!
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Po Twoich postach wywnioskowałam, że jesteś przesympatyczną osobą, dodatkowo pełną pasji :) coś pięknego!
    Trzymam kciuki i życzę Ci abyś nigdy nie przestała rozwijać swojego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Jest mi bardzo miło:)

      Usuń
  38. Rób to, co lubisz. Jeżeli coś sprawia Ci przyjemność, będziesz to rozwijać. Ja też miałam epizod z szyciem, jednak nieudany i niestety nie mam czasu na ponowne odkrycie w sobie tej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialna pasja! Rozwijaj się w tym koniecznie! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna spódniczka:)
    trzymam za ciebie kciuki i czekam na kolejne twoje projekty:-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi milo że chcesz śledzić moje poczynania.

      Usuń
  41. Spódniczka zapowiada się fajnie :-) Życzę wytrwałości i powodzenia w rozwijaniu zainteresowania. Trzymam kciuki :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Powodzenia z pasją, miałam podobnie z muzyką, chociaż na odwrót - poszłam na studia, okazało się, że cała grupa nie zna podstaw muzyki, więc zrezygnowałam ze studiów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeśli chodzi o Twoje studia to na pewno musiało to być niefajne... poszlas sie w koncu nauczyć czegoś nowego a z takim poziomem wiedzy jaką oni mieli wykładowcy nie mieliby jak was uczyć... mino wszystkie życze Ci powodzenia w realizacji Twoich marzeń i planów!

      Usuń
  43. Zazdroszczę tym, którzy potrafią szyć. Ja próbowałam nie raz i niestety zawsze kończyło się to popsutą maszyną. Tak więc podziwiam <3 i życzę wielu sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapowiada się ciekawie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniale, że w końcu udało Ci się zabrać za poważne realizowanie pasji! Gratuluję samozaparcia i czekam na zdjęcia pierwszej uszytej rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń

♡ Cenię sobie szczerość.
♡ Czytam wszystkie komentarze.
♡ Dziękuję za każdą obserwacje ♥
♡ Nie bawię się w obs. za obs.
♡ Jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję.
♡ Uwielbiam oryginalne i mądre blogi. Jeśli taki masz to daj znać!
♡ Po skomentowaniu treści posta zostaw adres swojego bloga.