Witaj na moim blogu!

KATEGORIE POSTÓW




Poszukaj na blogu:

Subskrybuj bloga!

Otrzymuj powiadomienia o postach pocztą elektroniczną. Jeśli chcesz się zapisać wystarczy wpisać swój adres
e-mail poniżej:



piątek, 30 grudnia 2016

W poszukiwaniu śniegu: Zakopane

Ani ludzi, ani świata nie widzimy takimi, jakimi są, 
ale takimi, jakimi widzieć się nauczyliśmy. *

Dzisiejszy post będzie na luzie i mam nadzieję, że zarażę Was pozytywną energią. Za oknem jest szaro i ponuro. Nie jest to najpiękniejszy widok. Jest zima i bardzo chciałam zobaczyć śnieg. Co to za zima bez śniegu? Postanowiłam udać się w miejsce, gdzie go znajdę. W środę byłam w Zakopanem. Cieszy mnie to ogromnie, w końcu zobaczyłam śnieg. Szkoda, że nie mogliśmy cieszyć się nim podczas świąt. Bardzo lubię siedzieć w domu i oglądać kiedy pada.


Nie była to moja pierwsza wizyta w tym pięknym miejscu. Byłam tam m.in. na urlopie w tym roku, pisałam o tym tutaj. Inspiruje mnie to miasto! O każdej porze roku ma coś w sobie.


Uwielbiam takie chwile, uwielbiam się z nich cieszyć. Trochę radości z małych rzeczy każdemu się przyda. Niektórzy narzekali, że zimno, że pada śnieg, że mokro... Mamy zimę więc jak ma być? Cieszmy się z tego co mamy w danej chwili zamiast na wszystko narzekać. Trzeba nauczyć się szukać pozytywnych stron każdej sytuacji, a nie tylko zawsze wszystko widzieć w czarnych barwach. Zgadzacie się ze mną?

  

Uśmiechaj się częściej! 



➧ Emeli Sandé - Read all about it
* cytat: Stefan Pacek

47 komentarzy:

  1. Uwielbiam Zakopane! Piękne zdjęcia i w końcu trochę śniegu i zima! Dawno nie widziałam śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w swieta cieszylam sie sniegiem. Nadal ziema jest nim przypruszona.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, trzeba się cieszyć z tego co mamy, bo docenimy dopiero, gdy tego zabraknie! Śliczne zdjęcia, zazdroszczę śniegu! ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywnie, super zdjęcie :-) Zazdroszczę Ci pobytu w Zakopanym, bardzo lubię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni raz byłam tam w lutym i faktycznie miasto przyciaga, nie tylko swoim wyglądem ale również klimatem panującym. Szkoda, że w tym roku święta odbyły się bez śniegu, też lubię spędzać czas patrząc jak śnieg nakłada na siebie nowe warstwy tworząc zaspy. Oby rok 2017 był dla Ciebie rokiem wyjazdów i podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za życzenia! Oby tak było. Tobie życzę dużo szczęścia w nadchodzącym roku oraz dużo chwil, które potem będą miłymi wspomnieniami!

      Usuń
  6. Śliczne widoki ;) jeszcze nigdy tam nie byłam ale bardzo bym chciała być ;) Szcześliwego 2017 :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia, Tobie też tego życzę!

      Usuń
  7. Ostatnio nie ma śniegu, ale za to dobrze że w Wigilię ładnie padało :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie w Święta był śnieg :D co prawda tylko w Boże Narodzenie ale to zawsze coś :D super zdjęcia, tyle w Tobie pozytywnej energii :) również lubię Zakopane :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam śnieg, u mnie na szczęście pokazał się w Wigilię.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh Zakopane, mam nadzieje, że wybiorę się tam w najbliższym czasie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie uchwycone momenty na zdjęciach , az miło sie patrzy ;)
    Niestety nigdy nie miałam okazji odwiedzić Zakopane(go) , ale mam nadzieje , ze to sie zmieni w przyszłości :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjęcia, zazdroszczę - na północy ilość śniegu = 0.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z niecierpliwością wyczekują Twoich spisów. Uwielbiam zimę, śnieg i biel. Uspokajają mnie takie widoki. Niestety nie jest mi dane wybrać się w jakieś malownicze miejsce więc ukojenia szukać będę w swojej okolicy, pod warunkiem, że pogoda obdarzy mnie choć odrobiną białego puchu! Życzę Ci udanego Sylwestra i owocnego przyszłego roku!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Tobie również życzę bardzo udanego 2017 roku!

      Usuń
  14. Kocham Zakopane! Mam Bardzo miłe wspomnienia z tym miejscem<3, Piknę zimowe zdjęcia *-*
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczny płaszczyk :) Udanego Sylwestra !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Tobie również życzę udanego Sylwestra!

      Usuń
  16. Zakopane to naprawdę piękne miejsce :) Ahh chyba każdy żałuje że na już kolejne swięta z rzędu nie było śniegu :( Szczęsliwego nowego roku oraz udanego sylwestra ! ;*

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za życzenia, Tobie również życzę tego samego!

      Usuń
  17. Post bardzo pozytywny.Nie lubię zimy ale nie narzekam na nią i też nie lubię gdy ktoś cały czas tylko by narzekał ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm ja nie lubię śniegu może być zimno i mroźnie tylko żeby nie było śniegu, lodu i ślisko :)
    Choć przyznam, że jeśli chodzi o czas świąt to miło by się patrzyło na białe ulice za okna ;D ale tylko przez święta ;D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja dawno tam nie byłam! Aż łezka w oku mi się zakręciła ;(
    Uwielbiam zimę i śnieg. A ostatnio prawdziwą masę śniegu widziałam właśnie w Zakopanem :) Ehh...chyba czas spakować walizki :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pięknie! Też bardzo chciałabym śnieg, a jedyne co, to oglądać go na zdjęciach. Post świetny i zgadzam się w 100% z tym, że warto cieszyć się z małych rzeczy i nie narzekać na wszystko dookoła. Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie również życzę szczęśliwego nowego roku!

      Usuń
  21. Lubię zimę. Też chciałam zobaczyć śnieg ale wylądowałam nad Soliną :D
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny płaszcz!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tam pięknie;D Szkoda, że u nas śniegu nie ma ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia,widać na nich,że jesteś szczęśliwa.Mam nadzieję,że wypoczynek nastroi cię dobrą energią na cały 2017rok.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię cieszyć się dobrymi chwilami, dlatego przeważnie na zdjęciach z podróży się uśmiecham. :)

      Usuń
  25. Zakopane<3 U mnie niestety nie ma śniegu, za czym tęsknie :/ Bardzo ładna stylizacja :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak fajnie, a ja jeszcze śniegu nie widziałam w moim Szczecinie:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezu ja też się już bardzo za śniegiem stęskniłam, dziwne święta bez niego. Ale niestety ostatnio nie miałam okazji na taki wyjazd ;c Świetne zdjęcia!
    sleep0walker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się robić jak najlepsze. :)

      Usuń
  28. Piękne zdjecia. Nigdy nie byłam w Zakopanem, może kiedyś uda mi się odwiedzić
    to piękne miasto :) W sumie też mieszkam w górach (ale stołowych)
    więc śniegu mam pod dostatkiem :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie <3
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj gdzie jest ten śnieg to ja nie wiem. Mieszkam nad morzem, więc póki co nie ma co się go spodziewać.
    Zakopane to piękne miasto :)
    Podstawą w życiu jest uśmiechać się:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz racje - nawet w najbardziej negatywnych sytuacjach można znaleźć coś pozytywnego

    OdpowiedzUsuń
  31. Optymizm to wielka siła w tym często szarym swiecie - pozdrawiam i również życzę wiele uśmiechu i radości w 2017 <3

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie własnie sypie. Świetne zdjęcia;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna czapa ! i cudowne focie kochana.
    Obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Cenię sobie szczerość.
♡ Czytam wszystkie komentarze.
♡ Dziękuję za każdą obserwacje ♥
♡ Nie bawię się w obs. za obs.
♡ Jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję.
♡ Uwielbiam oryginalne i mądre blogi. Jeśli taki masz to daj znać!
♡ Po skomentowaniu treści posta zostaw adres swojego bloga.