Witaj na moim blogu!

KATEGORIE POSTÓW




Poszukaj na blogu:

Subskrybuj bloga!

Otrzymuj powiadomienia o postach pocztą elektroniczną. Jeśli chcesz się zapisać wystarczy wpisać swój adres
e-mail poniżej:



wtorek, 23 sierpnia 2016

Innsbruck


Momenty, magiczne chwile, to coś co jest w życiu bardzo ważne. Dzięki takim momentom człowiek czuje, że żyje. Dlatego warto doświadczać! 

Zdaję sobie sprawę, że nie zawsze jest możliwość podróżowania po całym świecie i zobaczenia wszystkiego o czym się marzy. Jednak małymi krokami warto starać się wyciągać z życia jak najwięcej. Wiele jest do zobaczenia dookoła nas. Trzeba tylko się rozejrzeć. Często nie zdajemy sobie z tego sprawy.

Moje ukochane miejsce znajduje się bardzo blisko miejsca w którym spędziłam dzieciństwo. Jest to dla mnie miejsce szczególne. Chociaż widziałam dużo inspirujących i zapierających dech w piersiach miejsc to "moje ukochane miejsce" jest tylko jedno. Zawsze chętnie tam wracam gdy tylko mam możliwość. Przeczytałam ostatnio, żeby odwiedzać miejsce, które się kocha chociaż raz w roku i staram się tego trzymać. Ładuje tam baterie. Lubię to.



Jakiś czas temu ( 22 maja) odwiedziłam austriackie miasto, Innsbruck. Spodobało mi się tam! 
Alpy w połączeniu z architekturą budynków robią niesamowite wrażenie. 
Aż chce się tam wrócić ponownie... ale o tym później.



Udało mi się odwiedzić to miasto w słoneczny dzień, dlatego miałam piękne widoki.
Obecność gór dookoła sprawia wrażenie naprawdę bajkowego miejsca.


Architektura jest naprawdę godna zaobserwowania.
Uwielbiam zachwycać się starymi budynkami dlatego wiele z nich musiałam sfotografować.  






Oczywiście nie mogło być inaczej i odwiedziłam z moim chłopakiem, fanem sportu, też to miejsce. Mowa tutaj o skoczni w Innsbrucku.

To co widzi się będąc na Bergisel zapiera dech w piersiach! 



Jak pisałam wcześniej. Miejsce warte jest tego, żeby ponownie je odwiedzić.
Miałam to szczęście, że mogłam tam pojechać znowu ( 12 czerwca )  i oczywiście grzechem było nie skorzystać.


      

Jeszcze wiele podróży i przeżyć przede mną.
Jednego jestem pewna. Warto.


Paluch - Swoje Miejsca

10 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia , a widoki jeszcze piękniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! jakie cudowne miejsce, jakze nietypowy jest widok wielkich budynkow i gor na jednym zdjeciu! jeszcze raz wielkie wow!
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana <3
    buziaczki i milego dnia ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkać w miejscu, z którego widać góry?! To musi być świetne! W Austrii jeszcze nie byłam i patrząc na zdjęcia, żałuję.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, cudowne widoki kocham takie góry. Sama mieszkam w górach ale to nie to samo co domek pod alpami :) moja szwagierka właśnie wróciła z Austrii i właśnie pokazywała mi cudowne zdjęcia na tle alp :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna fotorelacja! Cudowne widoki! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!
    Oczywiście miejsce bardzo mi się podoba i żałuję, że nigdy nie mogłam tam być..
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych widokach <3
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne ujęcia;) przepiękne widoki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

♡ Cenię sobie szczerość.
♡ Czytam wszystkie komentarze.
♡ Dziękuję za każdą obserwacje ♥
♡ Nie bawię się w obs. za obs.
♡ Jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję.
♡ Uwielbiam oryginalne i mądre blogi. Jeśli taki masz to daj znać!
♡ Po skomentowaniu treści posta zostaw adres swojego bloga.