Witaj na moim blogu!

KATEGORIE POSTÓW




Poszukaj na blogu:

Subskrybuj bloga!

Otrzymuj powiadomienia o postach pocztą elektroniczną. Jeśli chcesz się zapisać wystarczy wpisać swój adres
e-mail poniżej:



piątek, 18 marca 2016

Mój sweter po kostki i stylizacja z pokazu Louis Vuitton.



W końcu zabrałam się do pisania. Ile można zwlekać.Porównam, albo raczej porównacie ze mną, moją stylizacje i stylizacje z pokazu  Louis Vuitton (Paris Fashion Week).


Chciałam się z Wami podzielić pewnym spostrzeżeniem.
Moje zdjęcia są z 9 marca, tego samego dnia odbył pokaz Louis Vuitton podczas Paris Fashion Week.

Od dawna marzył mi się długi czarny sweter.
Niestety w większości albo wyglądałam kiepsko albo były ze złego materiału. Udało mi się znaleźć w Mango taki jak chciałam.

Strasznie mnie to cieszy.  Cieszyłam się z zakupionego swetra bardzo ale gdy zobaczyłam "coś podobnego" na wybiegu ucieszyłam się jeszcze bardziej. Miło jest ubierać się jak z wybiegu, szczególnie, że kolekcje są z wyprzedzeniem. Przeważnie rzeczy, które teraz widzimy w kolekcjach projektantów będą modne za rok i większość sklepów będzie oferować takie rozwiązania.


 


  


A teraz sylwetka z wybiegu  Louis Vuitton:


Podoba mi się to zestawienie. Dłuższego tyłu i krótszej kurtki! 


Film z pokazu. (Od 1:07)



muzyka na dzisiaj: A$AP Rocky - Fashion Killa

16 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, bardzo klimatyczne, fajnie, że udało Ci się znaleźć tak fajny sweter, którego szukałaś! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia te długie swetry są suuuper ^_^
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ciuszki :) A co do posta to też czasami nie mam weny :) Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :))
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz ;)
    super blog
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja a zdjecia swietne :)

    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny sweter. Fajnie że udało Ci się go kupić.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweter , zazdroszczę , dobrze w nim wyglądasz , ja niestety nie mogłabym go założyć , moje 160 cm wzrostu mi na to nie pozwala :)
    obserwuje :D
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten sweter i ważne, że dobrze w nim wyglądasz :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak, zacznij i daj znać u mnie w kom :*
    MÓJ BLOG, KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweter! Bardzo mi się podoba. Ma taki klimat :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie fajnie prezentuje się ten długi sweter :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń

♡ Cenię sobie szczerość.
♡ Czytam wszystkie komentarze.
♡ Dziękuję za każdą obserwacje ♥
♡ Nie bawię się w obs. za obs.
♡ Jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję.
♡ Uwielbiam oryginalne i mądre blogi. Jeśli taki masz to daj znać!
♡ Po skomentowaniu treści posta zostaw adres swojego bloga.