Witaj na moim blogu!

KATEGORIE POSTÓW




Poszukaj na blogu:

Subskrybuj bloga!

Otrzymuj powiadomienia o postach pocztą elektroniczną. Jeśli chcesz się zapisać wystarczy wpisać swój adres
e-mail poniżej:



piątek, 26 lutego 2016

Wracam do SAPU.

Już jutro jest ten dzień. Długo przeze mnie wyczekiwany. Wracam po urlopie dziekańskim na zajęcia Projektowania Ubioru, SAPU. 


Jednak muszę przyznać, że mam pewne obawy. Zastanawiam się jacy będą nowi ludzie, w nowej grupie do której mnie przydzielono oraz czy nie będę miała już jakichś zaległości (np. wykładowcy zadali coś na ten semestr w tamtym). Oby było dobrze! Będzie, wiem to! Jestem optymistką, a przynajmniej bardzo staram się nią być. Dam radę!

Życie potrafi zaskakiwać dlatego nigdy nie wiemy co się może wydarzyć. Muszę przyznać, że troszkę się denerwuje. W sumie nie wiem dlaczego. Podobają mi się zajęcia i nie mogę się doczekać kiedy w końcu znowu będę na nie chodzić.

Liczę na to, że ten rok będzie bardzo owocny dla mnie, że dużo się nauczę.
Wiele pracy i wyzwań przede mną. Bardzo mnie to cieszy!




Jak już pisałam. Blog założyłam z myślą, żeby motywować się do pracy.
Mam też nadzieje, że ktoś z chęcią będzie śledził mnie i moje postępy.

Trzymajcie kciuki! ♥

* Już nie chodzę do tej szkoły. Będę informować na bierząco o moich planach.

♥ Muzyka na dzisiaj: Paluch - W kawałkach


25 komentarzy:

  1. swietny outfit
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia! <3
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit <3
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, fajny płaszczyk;) obs za obs? Ja juz obserwuej;)

    mój blog-klik;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super ten płaszczyk :)
    3mam kciuki <3

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za odwiedziny mojego bloga :) Ślicznie wyglądasz :) W różowym Ci do twarzy :)Proponuję wspólną obserwację . Jeśli zaczniesz , to daj znam u mnie na blogu a ja z pewnością jak zwykle się odwdzięczę :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu, śliczne zdjęcie!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super post ładny outfit ja już obserwuję i zapraszam do zobaczenia mojego bloga odpowiadam na każdą obserwację tym samym http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia na uczelni, no i w blogowaniu;p
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie zajęcia to pewnie świetna sprawa!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog! Bardzo mi się podoba i oczywiście obserwuję. Zaobserwuj również mój jeśli przypadnie ci do gustu ---> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Dasz radę! Jak będziesz miała cały czas optymistyczne myśli to wiadomo, że się uda c:
    Powodzenia życzę i samych sukcesów ^^
    Trzymaj się i zapraszam oczywiście do siebie
    oryyginalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia! A outfit jest świetny :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki i życzę powodzenia!! Dasz radę, tylko musisz w siebie uwierzyć :) Naprawdę cudowny look!

    Pozdrawiam ♥ Obserwuję, byłoby mi bardzo miło, gdybyś również zaobserwowała mój blog, jeśli Ci się spodoba ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja, a płaszczyk jest wspaniały *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesuje Cię tematyka tatuaży? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapytaj! http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2016/02/ask-about-my-tattoos.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i bardzo podoba mi się blog :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny płaszczyk, ładnie się zgrał z resztą :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  22. CZERŃ-CZERWIEŃ, wspaniałe połączenie, a ty w nim wyglądasz olśniewająco :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look ♥

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Cenię sobie szczerość.
♡ Czytam wszystkie komentarze.
♡ Dziękuję za każdą obserwacje ♥
♡ Nie bawię się w obs. za obs.
♡ Jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję.
♡ Uwielbiam oryginalne i mądre blogi. Jeśli taki masz to daj znać!
♡ Po skomentowaniu treści posta zostaw adres swojego bloga.