Witaj na moim blogu!

KATEGORIE POSTÓW




Poszukaj na blogu:

Subskrybuj bloga!

Otrzymuj powiadomienia o postach pocztą elektroniczną. Jeśli chcesz się zapisać wystarczy wpisać swój adres
e-mail poniżej:



poniedziałek, 29 lutego 2016

Mam sweter jak Chiara Ferragni. / Inspirujący luty.

Luty był dla mnie bardzo ciekawym miesiącem. Inspiracji może nie jest za wiele. Ale jak wiadomo, stawiam na jakość a nie ilość.


Chciałam zrobić taką serie na blogu jakBędę mogła po jakimś czasie wrócić do starszych wpisów i zobaczyć co i kto mnie wtedy inspirował.

Jeśli chodzi o osoby, które mnie inspirują, są to przeważnie te same od kilku miesięcy albo i lat. Sami zresztą zobaczycie w następnych postach tego typu.






Jedną z takich osób, która mnie inspiruje i napełnia motywacją jest przez jednych lubiana, a przez drugich nie, Jessica Mercedes. Uwielbiam ją za całokształt. Za to, że dąży do swoich celów i spełnia marzenia. Pokazuje, że można jeśli naprawdę się wie czego chce i się do tego dąży.

Uwielbiam jej Snapchata, pokazuje relacje z pokazów czy swoje codzienne życie i przemyślenia.

Jej stylizacje są genialne. Nie mogę się czasami napatrzeć na to jak wygląda. Mogłabym niejednokrotnie ubrać się dokładnie tak jak ona. Trafia w mój gust.

Jest śliczna. Ma oryginalną urodę.
Według mnie jest to zaleta.








Ostatnio postanowiłam odwiedzić profil na Instagramie Chiary Ferragni muszę przyznać, że wcześniej nie interesowałam się tą osobą. To był błąd. Bo Chiara ma ciekawy styl i z miłą chęcią będę ją obserwować. Dlaczego o tym pisze? Chciałam podzielić się z Wami informacją, bardzo ciekawą dla mnie. Chiara kilka dni temu dodała zdjęcia na których jest w pięknym różowym swetrze. Co w tym dziwnego? Nic. Po prostu zauważyłam, że ten sweter jest strasznie podobny do tego który ja mam w swojej szafie, a który ma z 20 lat.
Fajnie jest się tak miło zaskoczyć. Sami porównacie.

źródło zdjęcia: Chiara Ferragni INSTAGRAM









Teraz pora na kategorię, która jest dla mnie bardzo dużą inspiracją. Są do screenshoty z mojego telefonu. Wiele ciekawych rzeczy udaje mi się znaleźć w Internecie. Jeśli coś naprawdę mnie zaciekawi to zapisuje.  
źródło zdjęć z snapchata: threadsstyling


  

 

 


  


Muzyka jest dodawana do każdego posta. Myślę, że nie ma sensu wstawiać jej ponownie tutaj. W tym miesiącu żaden zespół czy wykonawca nie wpłynął na mnie tak znacząco, żeby o nim osobno pisać. 

Jako, że dzisiaj w nocy odbyło się rozdanie Oscarów nie mogło zabraknąć kreacji z czerwonego dywanu. Musze jednak wspomnieć, że ogromnie się cieszę, że Leonardo DiCaprio dostał w końcu statuetkę. Uwielbiam tego aktora. Przejdźmy jednak do rzeczy.
Jak co roku przeglądam zdjęcia z Gali rozdań Oscarów. 
W tym roku niestety nie zaciekawiło mnie wiele. 

      



1. Rooney Mara (sukienka Givenchy Haute Couture) źródło: hollywoodreporter.com

2. Sophie Turner (sukienka Galvan)
źródło: irishexaminer.com

3. Lily Cole (sukienka Vivienne Westwood)źródło: irishexaminer.com





Wartym zobaczenia jest również pokaz
Moschino Fall/Winter 2016.

Mnie najbardziej  zaintrygował od tego momentu,
który zaznaczyłam.
(kliknij w miniaturkę)         



muzyka na dzisiaj: Justin Bieber - Sorry

19 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że dalej będzie ci tak dobrze szło jak teraz ! i że wkrótce jeszcze bardziej się rozpędzisz ! :) trzymam za ciebie kciuki a post bardzo fajny i pomysłowy ! w wolnym czasie zapraszam do siebie może u mnie znajdziesz jakąś inspirację :) http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Zazwyczaj takie serie są mało oryginalne, a Twoja wręcz bije po oczach oryginalnością :D Fajnie, że wpadłaś na taki pomysł, aż mnie kłuje że to nie ja haha :D Super! Obserwuję, powodzenia, buziaki!:*
    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę, że Leo w końcu ma Oscara! I również jak Ty mam screeny, które mnie inspirują. A Jess bardzo fajna osóbka :) Buziaki!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa seria. Ja też się cieszę, że w końcu Leo dostał tego Oscara! Tyle na niego czekał i w końcu się doczekał. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria jest na prawdę ciekawa! Moją inspiracją jest również Jessica, może na początku nie przepadałam za nią ale się przekonałam i uważam że jest rewelacyjną osobą. O tak w końcu Leo dostał statuetkę myślę, że już dawno mu się ona należała :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra myśl z tą serią, również uwielbiam Jess. Jest taka naturalna i przy tym bardzo pozytywna! :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, dlaczego nazwałaś ten post "Inspirujący luty". Zdjęcia i filmik, który tu wstawiłaś, dają niezłego kreatywnego kopa, w szczególności mam na myśli screenshoty ;)
    Jeju, naprawdę masz bardzo podobny sweter do tego, który nosi Chiara Ferragni! Jest naprawdę ładny, do twarzy ci w pastelach :)
    No nareszcie Leonardo DiCaprio doczekał się Oskara. Należało mu się, a jakże! Za taki angaż - statuetka to za mało!
    Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy cieszmy się z sukcesu Leo! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jess jest świetna! Kiedyś mnie irytował jej sposób życia i ogólnie całkiem inaczej ją postrzegałam. Jednak wszystko się zmieniło, gdy zaczęłam oglądać jej snapy. Jest ona przemiłą osobą, spełnia swoje marzenia, ma cudowny styl oraz szanuje swoich obserwatorów.

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ciekawy gust :).
    Mega akcja z tym swetrem! Czasem właśnie takie starocie albo znów są w modzie, albo mogą być po paru drobnych przeróbkach ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Jess, super post ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę napisać, że to kompletnie nie mój styl. Nie czułabym się w takich rzeczach dobrze. Co do Twoich autorytetów. Drugiej dziewczyny nie znam, za to z Jessicą nie przepadam. Jest w niej coś takiego, co mnie odrzuca, po prostu. Jednak wiadomo - co kto lubi. I to jest najlepsze.


    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście nie lubię Jessici. ( nam czy dobrze napisałam) :D
    Wolę Maffashion ; )
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. BArdzo fajny pomysł z tymi screenshotami :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń

♡ Cenię sobie szczerość.
♡ Czytam wszystkie komentarze.
♡ Dziękuję za każdą obserwacje ♥
♡ Nie bawię się w obs. za obs.
♡ Jeśli spodoba mi się Twój blog to go zaobserwuję.
♡ Uwielbiam oryginalne i mądre blogi. Jeśli taki masz to daj znać!
♡ Po skomentowaniu treści posta zostaw adres swojego bloga.